Reklama wielkoformatowa

Możliwość komentowania Reklama wielkoformatowa została wyłączona 231

Reklama wielkoformatowa w praktyce. Na czym polega i czym się odznacza?

Do popularnych rodzajów form promocyjnych, jakie dominują aktualnie w dziedzinie szeroko rozumianego marketingu, warto zaliczyć chętnie wybieraną przez konsumentów poszukujących reklamy z prawdziwego zdarzenia reklamę zewnętrzną. Inaczej określa się ją mianem outdooru. W jej obrębie natomiast występuje reklama wielkoformatowa. Z czym się ona wiąże? O tym dowiesz się bezpośrednio z naszego poradnika.

Tej kategorii formę promocyjną możemy dostrzec wszędzie- na każdym kroku, chodząc po mieście, jeżdżąc autobusem czy tramwajem, a nawet stojąc w korkach. Przykładem takiego nośnika jest między innymi billboard, który bardzo często stanowi już niemal podstawę miejskiego krajobrazu wielkich metropolii. W takiej reklamie charakterystyczna jest jasność oraz prostota przekazu. Nowoczesne plakaty czy billboardy zostają też stosownie wyeksponowane, aby dużo bardziej rzucały się w oczy- przykładowo są one podświetlane, dzięki czemu stają się widoczne nie tylko w dzień, ale i w nocy.

Poprzez reklamę wielkoformatową, mamy opcję błyskawicznej identyfikacji marki, usługi bądź produktu. Nie mają one za dużo treści, dlatego też przykuwają wzrok, są łatwo zapamiętywane oraz ciekawią. Wielokrotnie stosuje się także strategię bazującą na braku wyrazów kluczowych, a jedynie zamieszczaniu intrygujących zdjęć i nietuzinkowej grafiki. W ten sposób wywołuje się duże zainteresowanie, a w konsekwencji tego zachęca się potencjalnego konsumenta do odkrywania reklamy krok po kroku, a tym samym budowania świadomości marki.

admin

View all contributions by admin

Similar articles