Teczki reklamowe

1 567

Świat reklamy potrafi nieźle namieszać w głowach. I to nie koniecznie w głowach konsumentów, odbiorców całej tej – często – papki reklamowej, ale właśnie w głowach samych marketingowców. Zwykli bowiem oni teraz sięgać po dziwne, nowe rozwiązania, które nijak przekładają się na wyniki sprzedażowe. Tak jakby wszystko, co nowe, z góry miały wypierać sprawdzone i starsze rozwiązania. Takie teczki reklamowe trafiają powili na śmietnik reklamowej historii, dlaczego jednak nikt nie pomyśli o nich w sposób bardziej nowatorski? Dlaczego tak trudno jest przemodelować swoje wcześniejsze wyobrażenia na znane nam tematy? Dlaczego za każdym razem musimy bez refleksji chwytać rzecz nową, tak jakby posiadała jaką magiczną właściwość, dzięki której kampania reklamowa nagle stanie się niewyobrażalnie skuteczna i nośna. Nie wyrzekajmy się naszego dziedzictwa, nie starajmy się za wszelką cenę zmieniać tego, co przecież się dobrze sprawdza, pełni swoją odpowiednią rolę i daje nadzieję na powodzenie w przyszłości.

admin

View all contributions by admin

Similar articles

1 Comment

  1. reklama na samochodach warszawa 16 lutego 2017 at 16:26

    Bardzo fajny wpis tematyczny.