Reklama i pozycjonowanie

Możliwość komentowania Reklama i pozycjonowanie została wyłączona 45

Strona internetowa firmy to jej narzędzie biznesu i wizytówka, przez którą kontaktuje się z klientami, powiadamia ich o swoich produktach, umożliwia złożenie zamówienia. Żeby strona spełniała swoją funkcję, musi być odwiedzana przez internautów, inaczej będzie to tylko kolejny gadżet, tak naprawdę nikomu niepotrzebny. Jeżeli chcemy, aby klienci wchodzili na stronę i korzystali z niej, niezbędna jest do tego reklama w internecie. Reklama internetowa jest bardzo różnorodna i w wielu formach, ale na początek dla firmy wystarczą dwie formy, reklama w wyszukiwarkach – linki sponsorowane i pozycjonowanie stron. Reklama w wyszukiwarkach nie sprawia zbyt wielkiego kłopotu, dlatego może być polecana dla firm początkujących zwłaszcza, że każdy może ją stosować, nawet przeznaczając skromne środki finansowe. Linki sponsorowane i pozycjonowanie stron ma w sumie podobny cel – strona pokazuje się w wyszukiwarkach na wybrane słowa kluczowe na czołowych pozycjach, ale sposób uzyskania tych wyników, trwałość efektów są oczywiście różne. Linki sponsorowane to bezpośrednia współpraca z wyszukiwarkami, poprzez wykupywanie boksów reklamowych, ustawianie ich parametrów, budżetu, słów kluczowych itp, natomiast pozycjonowanie polega na oddziaływaniu na algorytm wyszukiwarki. Strony zwane presell pages używane są właśnie do pozycjonowania serwisów internetowych, a linkowane na odpowiednie anchory dość intensywnie, to sprowadzą odwiedzających podobnie jak przeciętny darmowy katalog stron.

admin

View all contributions by admin

Similar articles