Stojaki na ulotki
Jeśli planujesz produkcję materiałów promocyjnych Twojej firmy, musisz pamiętać ich odpowiednim wyeksponowaniu. Wiele firm popełnia ten błąd i nie inwestuje w profesjonalne stojaki reklamowe. Sprawia to, że pieniądze wydane na ulotki, foldery lub wizytówki są wyrzucone w błoto. Ponadto nasza marka traci na profesjonalizmie. Odnotowano, że największym zainteresowaniem cieszą się ulotki, które można samodzielnie wziąć i spokojnie przeanalizować treść. Najczęściej umieszczane są one na recepcjach, przy kasach, w biurach, a także wielu innych miejscach, gdzie przebywa potencjalny klient. Niestety nikt nie zainteresuje się naszą ulotką, gdy będzie ona niedbale rzucona. Prawdopodobnie niezwykle mało osób w ogóle ją zauważy. Stojak na ulotki sprawia, że nasze materiały rzucają się w oczy odbiorcy. Jego estetyczny wygląd sprawia, że nasza akcja promocyjna stanie się zachęcająca dla potencjalnego klienta lub kontrahenta. Stojaki reklamowe występują w wielu różnych rozmiarach, od bardzo małych do bardzo dużych.